31.10.11

SoHo


Aradiginiz her markayi, her cesit insani bulabileceginiz bir muhit SoHo. Kalabalik, renkli, heran yasayan bir yer.
 
Deli gibi alisveris eden insanlar sizi sasirtabilir, pek tabi sasirmayip sizde ayni tempoya kapilabilirsiniz bu tamamen alisveris edebilitenizle dogru orantili bi durum ;)

Eger kisa sureli gelecekseniz New York`a bir gununuzu Soho icin ayirmanizi tavsiye edebilirim rahat rahat gezip ara sokaklarda ki sirin butikleri kesfetmek icin.belki ikinci gununuzude ayirmak isteyebilirisiniz :)

Bu arada o gun Wall Street protestoculariyla karsilastik hafif bi korku ve merakla izledik ki korkacak birsey olmadigi ortaya cikti. Neredeyse insan sayisi kadar polis vardi ve duruma cok hakimdiler protestocular da gayet uyumluydu. gerci sonradan olaylar olmus baska gunlerde baska yerler de. iste boyle :)

2 yorum:

  1. Ben de gitmek istiyorum ben de ben de:) Blogun çok iç açıcı çok tatlı :)

    Ben de seni bloguma beklerim :) Yorumlarını da beklerimmm :)

    http://lunaparkqueen.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. Tesekkur ederim guzel yorumun icin :)
    gel tabi nisan, mayis, eylul gelmek icin en iyi aylar ne soguk ne sicak.

    YanıtlaSil