23.2.12

Union Square



Union Square benim vakit gecirmekten cok hoslandigim bir alan. Gez, alısveris et, yemek ye, parkta dinlen, el emegı goz nuru kucuk tezgahlari incele, haftanin belli gunleri kurulan organik pazardan alısveris et, sokak sanatcilarinin gosterilerini izle, santranc oynamak istersen parasini ode ve oyna iste birgun bitti bile :) bu arada yazarken farkettim baya yapacak sey varmıs :)





Bu ustteki fotografta ki adami cok uzun zaman once baska bir parkta daha izlemistim bu fotografta yeni baslamıs cizmeye onceki eseri daha ilerlemis bir halde olumsuzlesmisti o da asagida. Elinde toz boya var baska bir malzeme kullanmadan degisik sekiller ciziyor.


Bu arada para torbasini da simdi farkettim isler iyiymis :)





Tabi yapraksiz agaclar agaca parklarda agacsiz birseye benzemiyor. Bu park kis haricinde diger butun mevsimlerde cok daha guzel gorunuyor butun parklarda oldugu gibi :) Burada en cok sevdigim seylerden biri, ne kadar kalabalik, trafigi yogun bir alan olsada o alanda mutlaka bir parkin olmasi. Kocaman binalarin yaninda mutlaka nefes alacak parklarin bulunmasi cok guzel.



Son olarak bu tatli sari renkli binaya ve sirin kus yuvasina bayiliyorum :)


Bitirmeden yemek icin tavsiye etmek istedigim bir yer var Union Square Cafe yemekler, sunum, hizmet ortam hersey harika.

18 yorum:

  1. böyle anlatınca ve böyle okuyunca orada olmalıyım diyorum hep.. :)

    YanıtlaSil
  2. canim yaa, senin blog bende her seferinde, pilimi pirtimi toplayip, ucaga atlayip oralara gelme hissi uyandiriyor. cok tehlikeli :))

    denizsaatcioglu.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. New york'tan dönünce Syracuse'a herkes "güzel restauranlar buldun m" diye sormuştu bana. ben hiç aramamıştım. bir de tavsiye üzerine gidiyorum genelde oralara. olive garden mı ne var ya time square'de. oraya gideyim dedim. 2 sa sıra bekleyeceksin deyince çıkıp sbarro'ya girdim iyi mi?:)

    nerelerde yemek yenir tavsiyelerin varsa çok sevinirim:)

    YanıtlaSil
  4. Deli Anne, birgun bir bakmissin ordasin :) bu istekle cok yakin gibi o gun zaten ;)

    YanıtlaSil
  5. Deniz, demek boyle bir etkisi oluyor :) bence de sen yaparsin bi anda hemde ;)

    YanıtlaSil
  6. MaceraperesT, arkadaslarinin sorusu da iyiymis :) sanirim cok sansli olmak gerek oyle ilk denemede tesaduf eseri iyi bir yere denk gelmek icin. Tavsiye uzerine gitmek en iyisi yada yelp ten de bakiyoruz biz bazen gene yanilma oluyor ama napalim deneye yanila :) Olive garden icin 2 saat beklemek hakkaten cokmus times square diyedir.
    Sen gelecegin zaman bildiklerimi, begendiklerimi yazarim tabi sana :)

    YanıtlaSil
  7. canımmm insanın ömrü uzar burda ya :)

    YanıtlaSil
  8. Tubitos, o gun hava da cok guzeldi omrum cidden biraz uzamis olabilir :)

    YanıtlaSil
  9. benim union square'de 3 duragim var hic es gecmedigim. hatta olurda es gecersem, uzulurler filan diye dusunuyordum :p

    strand bookstore, filenes basement
    ve tabi bu iki yerde manyak gibi enerji harcayinca kendimi whole foods un organik brownilerine vuruyordum :)

    NY'u cok ozledim :..(

    YanıtlaSil
  10. KKT, aynen bende whole foods ve strand bookstore u es gecmiyorum hele whole foods beni benden aliyor ben tiramisu seviyorum ordan, tatliyla pek aram yok ama dur brownisini de deniyeyim :) sandwichimi salatami alip parkta yiyip dilenmek super keyif...
    Filenes basement a hic ugramadim ama orda ayriliyoruz bak :)

    YanıtlaSil
  11. ne güzel karelerle ne güzel anlatmışsın :) sokak sanatçısını ayrı bir sevdim,nasıl bir emektir,ellerine sağlık :)
    sevgiler,

    YanıtlaSil
  12. FidoLand, gercekten cok guzel renkler sekiller cikiyor ortaya, ama baya uzun suruyor cok sabir gerek :)

    YanıtlaSil
  13. iç geçirerek nasıl baktım bir görsen halimi=)

    YanıtlaSil
  14. bc, hosgeldin... bana yapraksiz yesilliksiz cok ciplak geliyo buralar inan yesillenince cok daha guzel :)

    YanıtlaSil
  15. Sonbahar, kis halleri de guzel ki buranin! New York'un en sevdigim tarafi, her seyi yapmana firsat vermesi. Kendine ayirdigim bir bombos gunu, Union Square'de dolu bir gune cevirebilirsin mesela;)

    YanıtlaSil
  16. SvGLove, ama hersey her yer bahar, yaz daha bir guzel :)

    YanıtlaSil
  17. Bu postlara bakarken kapıldığım duygu: dünyada gezmek, hatta gezmek derken 2-3 gün kalmak değil adam akıllı yaşamak tadına varmak istediğim o kadar çok yer var ki iş güçten fırsat bulamıyoruz ama şu an her şeyi bıraksam bile acaba ömrüm yeter mi tüm dünyada yaşayarak gezmeye? işte böyle deriiin duygulara gark oluyorum tatlım :) gidemesem de görmek böyle güzel yerleri çektiğin karelerle harika oluyor :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gizemcim benimde gormek istedigim gezmek istedigim o kadar cok yer varki ama nasil ne zaman hic bilemiyorum. Dedigin gibi soyle bol bol zaman ayirarak iyice kesfetmek ne guzel olur :)

      Sil