5.10.12

Brooklyn Bridge


 

 Hello blog ;) post yazma sıklığımda rekora koşmuşum resmen :)





Post yazmak için ilginç bi gün seçmişim, bunca zaman sonra hemde o yüzden sadece Brooklyn Bridge fotoları koymayacağım, iki kelam edesim var!




Bugün şöyle bişey yaşadım. Elin amerikalısı Suriye ile büyük sorunlar yaşadığımızı ve savaşmak üzere olduğumuzu söledi gayet kendinden emin bi şekilde hemde ve bu cümleyi de gayet yerli yerinde kullandı çok olağan bişeymiş gibi.Ortamdaki tek Türk olarak kendimi çok garip hissettim. nasıl tarif edebilirim bilmiyorum ama ona içimdekileri sölememek için zor tuttum kendimi gerçi ingilizcem bir tarih profesorüyle bunu tartışacak durumdaymış gibi milli duygularla biran havaya girmiş olsamda sustum. Bugün taksimde savasa hayır yürüyüşünde susmayan binlerce insan olması hala umut veriyor. Bizim bile olmayan bi uydurma savaş için -ki bizim olsa ne olur savaş olmasın- bir kişi bile ölmesin, biz artık bu pis elleri itelim üstümüzden umarım...




İşte bu da Brooklyn Bridge,  manzarası şahane. Manhattan'dan yürüyerek Brooklyn'e geçip orada da Brooklyn Bridge Park'a uğrayıp manzaraya manzara katılabilir. Köprüler şehirleri çok güzelleştiriyor bence, keşke boğaz köprüsünü oyle korkunç ışıklandırmasalardı.



 

Bu post böyle alakasız iki konudan oluştu ama ne istiyorsam öle yazdım ve sanırım böyle devam edecek. Nadir post girmemin sebebi hep bazı kalıplara uymaya çalışmak hissiyatı oldu.Ama bundan sonra böyle olmayacak burdan birine gözkırpıyorum ;)



17 yorum:

  1. Ny'a adım attıgımda buraya götürdüler beni.. yeri ayrıdır o yüzden bu köprünün:)

    savaş meselesine gelince:( diyecek çok söz var ama konuşmak bile öldürebilir beni sanki

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk adim icin cok guzel bi baslangic olmus Deli Annem :)
      hem soylemek hem duymak cok tuhaf geliyor sanki baska bir ulkeden bahsediyormuslar gibi geliyor daha cok :(

      Sil
  2. ya cidden o nasıl ışıklandırmadır?
    çok çok estetik yoksunuyuz biz maalesef.
    güzeli bile çirkin yapıyoruz.
    birilerine peşkeş çektiler, ona buna ihale verdiler,
    gelecek paraya baktılar, sallabaş iş yaptılar.

    ve deli anneye katılıyorum. sözler çok, küfürler ağır ama boğazda takılıp kalıyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen oyle guzeli cirkin yaptilar malesef ve dedigin gibi herzamanki cebim dolsun durumu.
      O kadar manasiz ve haksiz bir durum ki ne soylense hengi biri soylense karmasasiyla susuluyor. Ve olanlarin abesligi hayret icinde izleniyor bakalim nereye kadar :(

      Sil
  3. beni de goturdukleri ilk yerdi brooklyn bridge :)

    ilk geldigim zamanlar bir konusma sirasinda oyla bi puntuna getirilip gozumun onunde kurdistan aramislardi haritada, ufak soktan sonra toparlanmistim ama ne dersen de cok da bisey degistirilmiyor, ya da caba mi sarfetmemistim acaba, icime kusku dustu simdi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben burada yasamaya basladiktan o kadar sonra gittim ki senin aksine :)
      Ben hep ulkemin savunulmasi gereken bi durumda buluyorum kendimi malesef. Ve dedigin gibi ilk bian sok yasayip daha sonra hep tetikte oluyorsun.

      Sil
  4. ya ben son karedekı gelın damata bittim galıba... keısnlıkle senınde dedıgın gıbı kopruler degısık bır hava katıyor sehre

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dugun fotolari icin guzel bir mekan olmus bende cok begendim :)

      Sil
  5. Bu köprünün fotoğraflarına bakmayı çok seviyorum..Gossip Girlden hatırladığım için heralde :) Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kopruler gercekten sahane fotograf veriyorlar :) Sevgiler.

      Sil
  6. artık yenı postu hakettık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Grace birak post yapmayi yorum onaylamayi bile unutmusum ne kadar cok zaman olmus hatirladim sayende :) o zaman umarim! en kisa zamanda ;)

      Sil
  7. İste bir gun gelcem insallah hayalim bu kopru..

    YanıtlaSil
  8. Umarım bir gün bizzat kendim çekerim bu köprünün fotoğraflarını. Ziyaret etmeyi istediğim şehirlerden biridir New York. Zaten kim istemez ki, değil mi :) Ellerinize sağlık. Brezilya'dan sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
    2. Tesekkur ederim :) Umarim en kisa zamanda gelir ve cekersiniz kopruyu ve digerlerini, ben de Brezilya'yi gormeyi cok istiyorum :)

      Sil