27.10.12

Sonbahar ve Halloween Öncesi


Benim en sevdigim mevsim bahar sonbahar olur ilkbhar olur aralarında seçim yapamıyorum. Agacların sonbaharda turuncu ve kırmızıya bürünmesi, ilkbaharda yeşerip çiçeklenmesi en sevdigim görüntüler.


Özellikle sonbaharın New York'a cok yakıstıgını düsünüyorum. En azından ardından gelecek cok soguk kış günlerini biraz olsun unutturuyor gibi.



Ve Halloween -cadılar bayramı- 31 Ekim, ama tabi neredeyse bir ay önesinden hazırlıklar başlıyor. Heryerde kostüm magazaları türüyor ve içeride yok yok bu yıl ayrıntılı gezdim ve inanamadım nasıl akıl edip bunları düsünmüşler diye diye.



Örümcek en hoşlanmadığım hayvan oldugu icin bu dönemde onu heryerde görmek hic hoş olmasada idare ediyorum ama bazıları o kadar gerçek gibi oluyor ki o kadar olmasada olur bence :)





Bu yıl ilginç bir şekilde Ekim ayı soguk değil bu nedenle Halloween Parade daha gidilebilir görülebilir halde bence. Geçen sene ben soğuktan dışarı çıkamazken o insanlar o incecik kıyafetlerle saatlerce nasıl yürüyüp bide eğleniyorlar ben henüz anlayamıyorum o kafayı. Durumun amacı birbirinden ilginç kostümleri incelemek falanken ben teyze modunda ayy yazık üşüyecek, üşüdü, üşümüyor mu ki? gelgitlerindeydim :)

15 yorum:

  1. bencede ny demek sonbahar demektır yanı egerkı her mevsımı bır sehıre yakıstracak olsaydık mesela ıst a da ılkbahar cok yakısıyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle katiliyorum :) Bodrum'a da yaz cok yakisiyor mesela, Bodrum'um fena geldi de bu yaz gidemeyince :)

      Sil
  2. Evet newyork sonbaharda harika)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Degil mi :) en sevdigim mevsim burda benim de.

      Sil
  3. ahahaaah sen ayy yazık üşüyecek moduna girdiysen benim beddualra ihtiyacın yok sen kıvama gelmişssin:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senin beddualar cok fena tutacak diye cok korkuyoreee :D

      Sil
  4. Amerika'da kutlanan her bayramın tadı başka, cadılar bayramına bende şahit oldum orada ve inanamadım, ne kadar ciddiye alıyorlar ve her olayı kutlamak için bahaneler yaraıyorlar. Çok gzeül bir post olmuş :) bende beklerim, ebnde sonbahar postları yaptım bu hafat 2 tane.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kutlanacak herseyi sonuna kadar kutlayip eglenceli hale getirmeleri konusuna katiliyorum.

      Sil
  5. öncelikle fotoğrflr çok güzel , uzun uzun baktım ağaçlara ve sanırım en favorim sapsarı tek ağaç oldu. bu yıl burada sobahar yaşanmadığı için çok iyi geldi sonbahr fotoları ayrıca :)
    halloween ise içimde bir uhdedir hiç girmeyeyim o konuya. Masklar içinde en favorim tavuk kafası oldu ki ben onu evde de pek neşeyle takar gezerim:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende cok seviyorum sonbahar goruntulerini parklari turuncu sari kirmizi yapraklarla susluyken dolasmayi :) ama dedigin gibi keske biraz uzun surse tadina varabilsek. Masklari ben sevemiyorum hic ama ya :D

      Sil
  6. Ben neden blogu ilk defa goruyorum hayret ettim.
    Cok guzel yazi.
    Hic sevmedim ben bu bayrami en sevimsiz bayram Amerika da
    Yil basi ve spring cok guzel oluyor..
    Sevgiler olsun canim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim :) yine geliyor hallowen bu arada bir sene olmus son yazimdan itibaren bunu da hatirlamis oldum :)

      Sil
  7. Sonbaharda ağaçlar güzel giyinmiş mevsimlik elbiselerini, ancak bizde iyi ki cadılar bayramı yok. Türkiye'den sevgiler...
    http://kumtanesiyiz.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim evet cadilar bayrami biraz korkutucu ama cok egleniyorlar burda :)

      Sil